»Čutil sem nujo, da gremo s to sarajevsko zgodbo v javnost najprej v Sarajevu, ker je to naša moralna zaveza.«
»Kako je bila struktura vzpostavljena, oblikovana, ne vemo in ne izvemo v filmu. V tem smislu film ne želi biti več, kot je.«
»Čutili boste izgubo ljudi in sovražili boste, da so lahko ljudje tako okrutni. Če smo pozabili, kako nora je lahko vojna – ta film nas bo na to vedno opominjal.«
»Javnost si zasluži izvedeti, kaj se je dogajalo v Sarajevu.«
»Med ljudmi krožijo govorice o različnih temah, a diskurz se spremeni, ko nekdo odpre določeno temo v javnem prostoru. Potem ne gre več za govorice, ampak za javno razpravo. Očitno se je to zgodilo tudi s fenomenom lova na ljudi v Sarajevu. S pričevanji, ki jih vsebuje film, zlasti dveh oseb, ki sta bili v osebnem stiku s tem pojavom, smo odstrli zaveso in zdaj vsak dan srečujem ljudi, ki mi pripovedujejo, da so za safari že slišali.«
»Februarja 2019 me pokliče producent Franci Zajc in me povabi na pijačo nekam zelo na samo, kjer mi pove za fenomen lova na ljudi v Sarajevu. Ne verjamem mu.«
»Sarajevsko javnost je šokiral gol moški, ki je izvajal performans pred Narodnim gledališčem v centru mesta.«
»To je bil trenutek, ki je pokazal, da to mesto ni poraženo. En narod, ki poje v en glas.«
»Ta kratki film je minimalistična študija odnosa med dvema sestrama, ki sta tudi glavni junakinji mojega celovečernega prvenca v razvoju. Film je bil posnet v Avstraliji in izredno me veseli, da bo imel premiero na bolj domačem koncu sveta, v Sarajevu.«
»Pripeljati filme z mednarodnega filmskega festivala v Edinburgu v Sarajevo med obleganjem mi je pokazalo, zakaj so filmi pomembni.«
»Menim, da je prav in moja dolžnost, da se tako odzovem na predstavljena dejstva v dokumentarnem filmu Sarajevo safari režiserja Mirana Zupaniča, po katerem so tujci, lovci na človeške glave, plačevali, da so med obleganjem Sarajeva streljali po nedolžnih civilistih.«
Kliknite povezavo za prikaz izjav v želenem obdobju